sevaldqn1 o konuda da seni çok iyi anlıyorum. İnsan bilmediği deneyimlemediği bişeyden elbette korkuyor, bundan daha doğal bişey yok ama gerçekten hep iyi düşün iyiyi çağır, insanın elinde olmuyor ama buna kendini zorla olumlama yap Hep. Pozitif doğum hikayeleri oku. Hani derler ya doğum sancısı kalp krizi geçirmekle ya da bir erkeğin bilmem kaç kemiğinin aynı anda kırılması acısı ağrısıyla eşit denk diye, bence alakası yok. Tabi her insanın acı eşiği farklıdır ve tabikide yine kolay bişey değil doğum ama öyle dedikleri kadar da zor değil bence. Sancılar regl sancısının biraz daha şiddetlisiydi bana göre. Bende normal doğum yaptım ve bittiğinde bu muydu ya gerçekten bunun için mi bu kadar korkmuştum dedim kendime. Doğumumda bi çok şeyinde ters gitmesine rağmen düşün böyle düşündüm. O yüzden kendini aşırı korkutma, endişelenmek normal ama kendini bu konuda zorlayıp yıpratma yani yıpratmayaya çalış. Tabi kişiden kişiye göre de değişiyor kolay doğum var zor doğum var ama kendini rahatlatman ve doğru yönlendirmek inan işini kolaylaştıracaktır. Birde doğuma güçlü girmeye dikkat et, yani mental olarak enerjinin yüksek ve vücudunun dirençli olması için güzel ye iyi güç topla oda çok çok önemli ve yardımcı bi husus. Allah’ım kolaylık versin inşallah kolaycacık bir avazda doğurursun🙏🌸