Yeni doğan bebeği çöp poşetine koyup çöplüğe bırakıp kaçmışlar. Allah’tan hemen birileri fark edip 112 aramış gelip bebeği hastaneye kaldirmislar. Şimdilik bebek yaşıyormuş. InsAllah hayata tutunabilir birsey olmaz o masum yavrucaga :( nasıl insanlıktır bu böyle gerçekten de herkes anne baba olmasın Allah böylelerini kahretsin 😪