Ela16 Kızlar elele park beşik aldım bebek arabası pusetli istiyorum kabin boy alıcaktım ama yanında puset yok oda lazım olucak hastane çıkışı vs de o yüzden elelede var kullanıp memnun olanlar var mı ?
Nurbusra_ Ela16 bende mido 2 modelini aldım gri olanı travel sistem için kaba deniliyor ama kabin boyların puset olayı sıkıntı bence bu araba da çok ağır değil açma kapaması rahat kuzenim de kullandı 2 sene boyunca hiç bi sıkıntı yaşamadı
Busragokhan0911 Ela16 mido 2 aldım. O modelin pusetli satılanı da var. Benim pusetli bir arabam olduğu için pusetsiz aldım. Travel çok hantal kardeşime vermiştim. Eleleyi Çok beğendim şık duruyor. Hemde katlanması kolay. İsterseniz pusetli alıp da pusetlide kullnıyorsunuz
Ela16 momlife10 genelde kabin sistem diyorlar ama kabin sistemde almak istemiyorum çünkğ yanında puseti yok onada ayrı para vermek istemiyorum resim atabilir misin rica etsem
Ebrulim123 Ben de internetten baktım ama sanki alt tarafı küçük gibi çok eşya almazmis gibi geldi birebir inceleyen var mı? Yoksa görüntü olarak vs çok güzel fiyatı da uygun
Ela16 Ebrulim123 Ebrulim123 evet fiyat açısından uygun geldi bana birde kaliteli duruyor almayı düşünüyorum açıkcası zaten bakım çantasıda alıcam ona koyarım eşyaları diye düşündüm