Mhr34 38+1deyim bebiş her hafta dönüyor kızlar. Geçen hafta doğum pozisyonundaydı şimdi yine makat duruşu olmuş. Yalancı kasılmalarım çok fazla oluyor, doktor sancıyla yine dönebilir dedi bu şekilde olan var mı? 😒
Lilim Mhr34 malesef bende aynı eurumdayim 38+5oldu geçen hafta tekrar dönmüş bu saatten sonra düzelmez dedi mecbur sezeryan olcak
Gskcmz Mhr34 maalesef aynı sorunları yaşıyoruz bir defa döndü mü artık hep baş aşağı durup dönebiliyor ☹️ bana da sezeryan denildi
Cgllay Mhr34 demekki kanala yerlesmemis, benımde dogum pozisyonunda 32. Haftadan beri ama tam anlamıyla dogum kanalına yerlesmemis o yuzden dönme riski var da yokda ama bellide olmazmış. Suan 35. Haftamdayım hala normal dogum posizyonundayız suan bakalım
Mhr34 Lilim inatçı çıktı bizimkiler 🙄 doktorum bekleyelim sancıyla son dk bile dönebilir dedi ama bilmiyorum. Hayırlısı olsun hakkımızda 🙏🏻
Tuna5534 Benimkide 35 haftadan sonra makat duruşa geçti doktor haftaya çağırdı dönmezse sezaryen ile doğum olacak ama sancıyla dönen hastam olmuştu haftaya kadar bekle dedi inşallah döner
Zehross03 Mhr34 valla 40 50 gün önce benle beraber arkadaşlarım doğurdu 2 side sezaryen oldu çok rahatlardı 2. Gün her işlerini yaptılar ya ben normal doğum diye tutturdum yırttırdım bi güzel heryerimi 1 bucuk ay oldu daha yeni iyileşiyorum 😬😬