Yasemin6327 moralinizi bozmak istemem ama bende gecen ay aşılama oldum hemde hicbir sorunum yokken yinede tutmadı doktorda aşılamaya fazla sans veemedi ama denemiştim maalesef olumsuz kendınızı her ihtimale hazırlayın lütfen varsa zaten sizinledir bebişiniz inşallah vardır ama aşılama sansı cooook düşük