Ozlemm22 En son 29 eylülde oldum 29 ekimde tekrar olucakdım düzenli adet görüyorm fakat olmadım 31 inde kan testi verdim negatif çıktı şuan geceli 7. Günüm sizce tekrar kan testi veriynmi
Pembesarelle2 Ozlemm22 Bende en son 28 Eylül’de oldum şuan 8 gün gecikmem var adet zamanımda kahve rengi açık ton lekelenme oldu ondan sonra süt beyazı akıntım devam ediyor hala olmadım ilk defa gecikmem oldu böyle Pazartesi yapacağım test hayırlısı olsun inşallah hakkımızda
Yazgull_kurt22 @"Ozlemm22″istersen ver zaten randevu almışsın Allah gönlüne göre versin inşallah vardır