Sebla55
Bence iç hastalıklara bi gidin derim detaylı kan testine baksinlar bide aç karnına gitmeye dikkat edin. Ben Diyabet hastasiyim 400 kimi zaman da da 450 görüyor şekerim unusilin de oluyorum son kategorideyim. Benimde özellikle geceleri çok ağzım kuruyor ve gün içinde de yaklaşık 2 litre su içiyorum farkında olmadan. Çünkü diyabeti özelligi bu.