Aysun15 37.haftadayım son 1 aydır bacağımın üst yanları çok ağrıyor aynı durumda olan varmı bi çözümü olan varmı yatarken ağrıdan sürekli uyanıyorum geçmiyo hergün yürüdüğüm halde
Cananscs Normal mi bilmem ama benim 6. Aydan beri agiriyor her randevumda soyliycem diye gidiyorum gemisi görünce unutuyorum🙈 Dün dr. Çatı kemiklerim agiriyor dedim guzel dedi baskı yapıyor o yüzdendir dedi hatta kaburgalarına da artık baskı yapıyordu dedi evet deyince güzel dedi 🤪