Kızlar tam 22. Haftamda aşırı derecede bir kanamam oldu bebeğim iyi rahim ağzım kapalı 1 gün hastane de yattım ve doğuma kadar yatıcaksın dedi doktorum 3 güne bir pruluton iğne vurulcam 5 tane 22. Haftada kanaması olan var mı bu durumu yaşayanlar yardımcı olabilir mi