Merhabalar.
7 haftalık hamileyim. 5 haftalıkken biraz kanamam oldu. Doktor ultrasonda kanama alanı gördü. 10 gün istirahat ve progestan verdi kanama alanı küçülmüştü 1 hafta sonra.
Ancak daha dün çok az kanama gördüm hemen doktora gittim. Kalp atışını duyduk. Ultrasonda bir sıkıntı gözükmüyor ama ilk üç ay düşük riskin var dedi.
Şimdi merak ettiğim nerdeyse bir aydır kahve içmiyorum.
İlaç içip dinlenmeye çalışıyorum.
Sormak istediğim bu durumda her güne en azından bir küçük fincan kahve içsem, riski arttırır mı?
Lütfen fikirlerinizle ve bilginizle yardımcı olun.