Arkadaşlar ben normal akıntı mı sıvı mı anlamıyorum iç çamaşırım ıslak oluyor günlük ped takıyorum günde 4 kere değiştiriyorum idrar kaçırıyor olsam idrar kokar diyorum ama değişik bir koku da mevcut rengi de saydam. Dün doktor kontrolünde bir sıkıntı yoktu suyu normal demişti ama bilemedim sonlara yaklaştıkça insan daha da pimpirikleniyor 🙄