Ahsksdk Ya kızlar bu her regl dönemi yaşanan birşey mi acaba normal zamanda regli zamanım ve şuan hamileyim ama ağrım var karın kasık kısmımda bel ağrısı oluşuyor normal mi bu acaba sıkıntılık bişey yoktur değil mi
Selinmoon Ahsksdk benim regl günüm geçti ama hala ağrıyor doktorum rahim büyüdükçe ağrı olacak dedi . Endişelenme ♥️
sevaldqn1 Ahsksdk rahminiz büyüdüğü için olabilir daha yeni çünkü adet sancısı gibi olur hamilelik sancıları zaten🫠
Yazgull_kurt22 @"Ahsksdk"bende 4 haftalık hamileyim bendede aynısı oluyor regli sancısı gibi burda Bi postta okumuştum hamilelikle regli belirtileri bire bir aynıymış stres yapmayın sağlıkla alırsınız inşallah🤲