Ben de zar zor 1,5lt falan içiyorum ama, şöyle bir şey duydum; su olmasa da sıvı tüketimi olsun yeter. Yani ayran için, soda için, sıkma meyve suları için. Bunlar da sıvı nihayetinde. Vücut su kaybetmesin. Ben 250ml soda ve 250ml süt içiyorum kafadan yarım litre tamamlanmış oluyor bile🫶🏼