Kızlar Merhaba Biz bugün 5+3 olduk çok şükür benim size sorum çarşamba günü hastaneye gitmiştim doktor alttan muayene edelim dedi bende biraz korktum ama tamam dedm neyse muayene etti ve bebekle ilgili hiçbirşey söylemedi kese var yada yok demeden haftaya gel dedi böyle birşey yaşayan varmı 😞 açıkcası korkuyorum en son baktrgımda beta 200 dü