Kızlar artık doğurmak istiyorum bu ikinci gebeliğim ilk kızım 39+3 de dünyaya gelmişti bunda daha ne nişanım geldi ne başka birşey ara ara toplanıyor o kadar akşamları mide bulantım oluyor akıntılarım yoğunlaştı hareket ettikçe canım acıyor artık resmen ne zaman Soğucak hiç bilmiyorum doktorum alttan muayene de etmedi hiç ilki normal doğum diye nst de sancı da çıkmıyor anlamadım ben bu işten dua edin de dogurayim bir kaç gün içinde