OguzMoms Sevinc-Berna87 erken gebelik testinde 6 gün kala gebelik çıkıyor diye biliyorum ben 10 gün daha var sizin çıkacağını sanmıyorum
Aykem Sevinc-Berna87 negatif cıkma olasılığı yüksek canınız sıkılır bence adetinizin geçmesini bekleyin
Yagizinannesi_ Sevinc-Berna87 Ben 8 gün kala öğrendim gayet belirgin çıkmıştı çizgi aynı gün kan verdim beta 9 çıktı istersen bekle biraz
Yagizinannesi_ Sevinc-Berna87 Bekle canım ben hamile olmadıgımı düşünüp ilaç almadan negatif çizgisini göreyim diye almıştım tamamen tesadüf oldu yoksa beklerdim net olması için vardır ama çııkmaz boşuma stres
Yagizinannesi_ Sevinc-Berna87 Çıktı ama çıkmayabilir herkeste ben şans eseri öğrendim gebelik düşünmüyordum eğer düşünseydim beklerdim demek istedim
Sevinc-Berna87 Yagizinannesi_ zaten 27 de pik görmuşdum hesapliyinca 9 gün olmuş daha yumurtlamanin üstünden gece süre