Aksutilayda44 bende 8 haftalıgım. Hic bir problem yok cok şükür ama bi tane düşügüm oldugu icin doktor önlem amaçlı günde bi tane al dedi. Sonra ankarada gittiğim özel doktoruma da danıştım o da aynısını söyledi ve progestanın bebeğe asla zararı olmadıgını hatta kese ve etrafının cok daha saglıklı olmasını sağladıgını, bi tane kullanabileceğimi söyledi.
Özellikle kese etrafında kanama ve leke oldugunda cok faydalı oldugunı biliyorum.
İçiniz rahat kullanın bence