Beyzaaugurr Bence Zümra daha güzel. Ben de kayinvalidemi severim Allah razı olsun ondan ama isim olayı başka, daha hamile değilken bile bazen takılırdı ilerde kızınız olursa annenin adını mi koycaksın benim adımı mı diye, eşim de benim annemin adını söylerdi cevap olarak😂. Ben de ikisini de koymayacağım 1er tane var yeter işte biraz da başka isim olsun, isim mi yok diye cevap verirdim hep. Sizin içinize hangisi siniyorsa, hangisini istiyorsanız onu koyun😊