baby58 Perşembe 6+5 olacağız kalp atışı olurmu kese gözüktü bebek gozukurmu ? İlk bebeğim heycanli ve deneyimsizim neler yasayacagim bu süreçte ?
Azra8Engin baby58 6+6da bebek görünüp kalp atışını duyduk tabi bu 6+6 keseye göre s.a.t. ne göre 9 haftalık falandı şu an arayı kapattık 1 hafta geriden geliyor normalde 13+6olmasi gerekiyor son adet tarihine göre ama şu an 12+6
Gamzekeser Ben 4+6 da kalp atışını duydum 6 haftalıkken gittim bebek vardı ama sesini duyamadık çok hareket ettim doktor açamadı pazartesi 6+6 tekrar gidicem bakalım sen de git bence duyarsın
Berna4839 Merhaba bende 6+5 teyim şuan haftaya kalp atışını duymak için gideceğiz inşallah 5.haftada keseyi gördük. Bir şey soracağım herhangi biseyler hissedebilen var mı
Ruya17 baby58 ben 6+3te bebeği gördüm ve kalp atışı duydm doktora giderseniz görebilirsiniz ama devletteki cihazlar eski olduğu için geriden geliyor ben özelde gorebildim :)
Bebegimsu350 baby58 6 haftalıkken hamile olduğumu öğrendim, bebek yeni olusuyomus gittiğimde kese felan vardı 7. Haftamda hem bebisin olustugunu hemde kalp atışını duymuştum
Maral2024 6+2 gittim kese var bebek var ama kalp atışı yokdu doktorum 1 hafta sonra tekrar gel dedi ama tedirgin konuşdu sizce duyarmıyım ?
Boncukk123 baby58 6+6 da kalp atışını duymuştum canım o haftalar da kasık agrısı bel ağrısı olmustu bence göğüste hassasiyet olabilir şiş hazımsız hissedebilirsin kendini benim de ilk gebelik suan 11+5 im mide ağrısı bas agrısı bir de mide yanması eklendi nasip bakalım