Bugün 10 haftalık oldum. Ama kendimi hamile gibi hissetmiyorum. Ne bir bulantı ne bir ağrı sızı tamam bunlarda iyi şeyler olmayabilir ama bu durumlar en azından birleylerin normal olduğunu gösterir diye düşünüyorum… 3 yıl önce 12 haftalıkkrn bir düşüğüm var ondada bu şekilde hafif bulantılarım varken bir anda kesildi ve 1 hafta sonra düşük yaptım… bundada hiç belirti olmayışı acaba yolunda gitmeyen birşey mi var hissi uyandırıyor… bu hissi yaşayan varmı aranızda yoksa benmi çok takıntılıyım 🥲