@“Esrac96” hamileliğim başından beri kullanıyorum önce progeston düşük riskim vardı sonrasında da rahim ağzı kısalığı. Rahim ağzı kısalığı için kesinlikle uzanmanızı ve ayaklarınızı yükseğe koymanızı tavsiye ederim. Benim. 2,6 dan 3,3 çıktı bu sayede birde progeston sabah akşam fitil kullanıyorum akşam yatarken al diye tavsiye etti doktorum ilaç daha uzun süre rahimde kalıyor böylelikle yoksa yarım saat uzanmalısınız en az ilacı yaptıktan sonra zaten kalkınca hemen akıyor. Geçmiş olsun 🌸