Zikzak Arkadaşlar henüz 10 haftalık hamileyim ama yatarken anidn kalktığımda karnımından sanki bişey çıkıyo ve yukarı doğru batıyo bişey çekiliyo sanki kanımın sağ tarafı göbek deliğime doğru bu nedir bilgisi olan var mı çok belirgin hissediyorum hatta çığlık atıyorum çok tuhaf oluyo
Bebegimcanimm Zikzak bende de var o durum yatarken veya otururken aniden ayaga kalkayım cısssss diye acıyor ben de bagırıyorum vala 🤭 ama ben normal karsılıyorum bunu kendimde hic niye böyle oluyor bana demedim. Normal zamanlarda cok rahatım. Alıştım belki de