Merhaba 5+3 teyim ilk kez bir kaç damla kahverengi lekelenmem oldu gece görünce korktum hemen bi acile gittim alttan muayene etti kese görünüyor içindede hareketli bir şey gösterdi muhtemel kalp atışı dedi buradan bir sorun görünmüyor aktif bir kanama yok akıntı ama her ihtimale karşı pregesteron iğne yapalım dedi kanama olursa tekrar gel dedi
İlk gebeliğim hiçbirşey bilmiyorum bu durumu yaşayıp sağlıklı gebelik geçiren var mı, ya da bu normal bi durum mu
Ondan sonra devam eden birşey yok gibi şimdilik