Dilaradefe28 Minikkelebegim13 evet tuaf tuaf herkese sataşilmis sekilde yorumlari var sorunlari var herhalde
Zseda Buseemm bazen geç döllenme olabiliyor ya cikmiyor o yüzden. Benimkini erken gebelik bile negatif cikarmisti😀 geç döllenme büktü boynumuzu
Yes_mom0 Kanatsiz_1_melek yane biçim bır insansın sen ya hesabına girip baktım herkese böyle yazman güzel birşey değil bu bas baya kıskanmak senin olmuyor diye milletin hevesini düşürmek zorunda değilsin ruh hastası git kendine başka oynayacak seyleer bul
Aminealeyna Kanatsiz_1_melek benve siz kiskanc bir insansiniz herkesin postuna boyle yorumlar yapmanin baska bir açıklaması olamaz
Dilaradefe28 Aminealeyna yarindan sonra 1 gunum kaliyor hala olmadim gecen ay 2 gun omce oldum genelde gunu gunu oluyorum bakalm bekliyorum hala
Zseda asivemavii_07 zorla kolundan tutup erken gebelik testi yaptiricam ya da doğru kan almaya goturucem en sonunda😀
Dilaradefe28 asivemavii_07 😅 evde vardi kuzum almadim yarin som gunum olmassam alip yapicam 🙈🤲 dua edin olmiyim
Dilaradefe28 Zseda kizlar gecikmemi bekliyorum yoksa gidip alip yada kan vercem ama kanda negatif gormek daha kotu 😒 suan gelen giden yok olcak gibi de degilim bakalm
Dilaradefe28 asivemavii_07 yaaa cansiniz cok saolun kizlar ilginiz icin evde vardi almadim oyuzden yarin adet gunum beklemedeyim artik testim kalmadi cunku😅🤣
Zseda Dilaradefe28 vallahi bende sabırsızlıkla bekliyorum inşallah güzel haberine hep birlikte seviniriz. Ama artık test yapma bekle bari