Ayse1
İyi geceler hanımlar .ben 15+5 haftalık hamileyim .bugün doktora gittik baş ölçümünde 17+3 görüldü.acaba sıkıntı olabilir mi .doktor herhangi bisey söylemedi ama kafama takıldı .son olarak 2li testte falan hiç bi sıkıntı çıkmadı.gelişimi de bir hafta önde