Elifarikan Bende hep düşündüm bunu, kestiririm bişe olur Allah korusun kendimi suçlarım vs diye inanmasam da. Sonra 7. Ay da canıma tak etti, hamilelik öncesi saçlarımı yaktılar boyadan. Uçları süpürge gibiydi, gittim kestirdim rahatladım. Baya kısa kestirdim kulak hızasında, bi 3 parmak daha gidecek ama onun için biraz uzaması lazım. Doğumdan sonraya inşAllah biraz uzamış olur hemen orayı da kestirip, kendi rengime boyayacağım tamamdır 😂