Kızlar hepinize günaydın üç gündür geçmeyen bir kasık ağrım vardı ben de dün acile gittim idrar tahlili verdim kan verdim ve doktor idrarımda hafif bir enfeksiyon olduğunu söyledi ve bana monurol şase verdi ben şu an 13 + 5 haftalığım sizce kullanayım mı? sizde bu haftalarda monurol şase kullandınız mı ? bilgisi olan ve benim gibi bu durumda kasık ağrıları olan ya da bu ilacı kullanan hiç oldu mu aranızda gebelik döneminde yazarsanız çok mutlu olurum 🙏🏻 Çünkü internette gerekli olmadığı sürece gebeler kullanmasın yazıyor. Ben de haliyle korkuyorum o yüzden size soruyorum🙏🏻