Asifenerli bende bi sıkıntı olmadıkça hep ayda bir gidiyorum. Ultrasona çok sık girmek bebek için iyi değil o sebepten dolayı ayda bir oluyor ki sana 5hfata sonra gel deme sebebide ikili test yapmak istediğinden olabilir bi sonraki ay üçlü test bi sonraki ay detaylı ultrason yapabilir sende istersen tabi zorunlu değil 🙏