Şuan 6 haftadayim kesen gözüktü bugün doktora gittim lekelenme olduğu için düşük de olabilir yerleşme de dedi.eve geldiğim de baya bildiğiniz gunluk.ped doluydu kahverengi leke ile tekrar gitmek istemiyorum sizlerde oldu mu nasıl ilerlemeliyim biraz tedirgin oldum