Evrem990 Kızlar hemşireler 3 saatte bir süt sagmami dolaba koymamai soyledi ( her gun hastaneye goturuyorz bu sekilde)ama bi kaç sefer 3 saati geçti gece daha geç sagdim yani 4.5 saat sonra sorun olurmu sizce içjm rahatta etmedi şimdi aklima takildi
Aysegul_my Evrem990 bişi olmazda sütünü sık sık sağarsan çoğalır diye demislerdir 3 saati geçirme diye cnkü bebek olsa sık sık emicek ve sütün çoğalıcak ama sağmazsan sütün artmıcak aynı sekilde kalıcak buda azalma yapıp ileride cabuk bitmesine neden olabilir ondan demişlerdir
Umutku Evrem990 İmkanın varsa 2 saatte bir sağ canım gerçekten işe yarıyor 11 gün küvezde kaldıkilk günler hastalığımdan dolayı sağamadım uyudum hep ama 9 gün boyunca gece gündüz 2 saatte bir sağdım