Kbra60 Merhaba ikinci bebeğime hamileyim ikili tarama sonucu down sendromu riski 1/104 çıktı içim rahat ne olursa olsun bebeğimi dünyaya getiricem asla vazgeçmem ama yine NIPT testi yaptırmak istiyorum. Bu süreçlerden geçenler tecrübelerini paylaşabilir mi