Günaydın güzel anneler bu konuyu çok açtım ama bu sefer öneri için açıyorum 18.haftada rahim kasilmam başladı ve rahatsız edici bir kasılma 4 gündür regl sancılı kasılma yaşadım inanın bu haftaya kadar 6 doktora göründüm ama hiç bir sorun yok bebek iyi rahim uzunluğu çok iyi açılma yok 6 kere farklı doktor aynı şeyi söyledi ama çevrem kasilmlar erken doğuma sebebiyet verir diye bayağı psikolijim etkilendi neyse dünde gittim doktorum kasılman çok varsa engelemeye çalışırız ama bir sorun görünmüyor dedi magnezyum ve progesteron kullaniyorm tedbir amaçlı sorum şu magnezym gece kullanıyorum ve sabaha kadar rahat şekilde uyuyorum ama etkisi gecyir ssabah tekrar kullanmak istiyorum ama doktor günde bir o da akşam dedi başka ne yapabilirim varmı öneriniz