Yarenfurkan Sağlıkla gelsinler 🍀banada böyle diyorlar ama alakası yok bence .Kaynanam söylüyor mesela benim eşim 8 aylık doğmuş 35 haftalık mi ne öyle demişti.Benim annem’de bana hamileiken dogum için 9 ay 20 gün beklemiş canım annam umudumu kesmistim dogmayacaksın diye hepte soyler bunu cok bekledim seni diye 😅