Arkadaşlar kızım 2 ay 14 günlük 4.910 kilosu bana zayif geldi sanki sadece anne sütü alıyor artık sütüm azaldı gibi hissediyorum sanki doymuyo mamaya baslamak istiyorum hipp kombiotik kullandim içmedi simdi aptamil aldim onu hiç içmedi ve biberonu da tutmuyo nasıl tutturucam biberona biberon ve mama önerir misiniz hangi biberonu tutar ki