Kizlar smdi sabah farkettim bebegim uyaninca. İşigi actim bi baktm bu sekilde sari leke vardi. Esim kulagi flan akmstir belki dedi ama snra bi baktm kundak yapiyorum, kundak yaptigim ortude de vardi sarilik agiz kismina gelen yerde yani. Endiselendim biraz dogrusu cunku ilk defa oldu. 2.5aylik bebegimm. Sizce normal mi yoksa endiselenmeli miyiz? 😔
