Benim çamaşırımda sürekli az az ıslaklı oluyordu. Doktor kontrolünde suyumun azaldığını fark etti.
Amnioşuur testi yaptı evet suyun gidiyor yatış yapacağım ez az 7 gün antibiyotik tedavisi başlayacağım dedi. 14 gündür yatıyorum.
Suyum dahada azalmış.
Salı günü tm 34 haftalık oluyorum. Ve o gün beni doğuma alacaklar ihmal etme.
ben hiç anlamadım bile suyumun gittiğini