Dicle47 ben yazdım gibi bu yazıyı tabi yıllar önce gibi,benim ablamında 13yıl bebeği olmadı ve benim 2çocuğum vardı,içim yanıyordu onun için gerçekten,sonra tüp bebekle ikizleri oldu şimdi 3.5yaşındalar,elhamdülillah🤲🏻Rabbim ablanızada nasip etsin inşallh🤲🏻🤲🏻