BuseAA Belirti yok diye strese girme 40+2 de kontrollüm vardı ne açılma ne sancı dr gelmezse son 1 hafta suni ile başlatacağız açılma olmazsa gene sezaryen demişti akşamına sancısı tuttu öğlen 12.10 da normal doğum yaptım sunisiz çok güzel geçti o geleceği zamanı biliyordur :)