@Esmalemdar benimde ilk hamileliğimde 0.135 ti küçüktü tabi doktor hamıle olduğumu anlamayıp verdiği ilaçları içtiğim için değerler yükselemeden düşüşe geçti hamile olduğumu öğrenmemle kaybetmem bir oldu ki ben kan tahlili yaptırdığım sırada düşmüştü düşükle sonuçlandığı değerdi ve evde yaptığım idrar testindede çift çizgi çıkmıştı o zamanlarda keşke yapmasaymışım o testi hiç bilmeseydim daha iyiydi dedim