Ke-Le-BeK ben yundon ybb sayfasından almştm oğlum 20 günlükken kalitesi fln güzel ama kalın oluyo bacakları ayrık olabilr diye biraz büyüynce yapıym dedim büyüdü o zmnda zor oldu çişini ayrı suda ayıktırıcan makineye öyle atıcan iki üç kere yıkıycan iyice temiz olsun diye uğraşmaya değmez dedim kullanmadım doğada beze gelene kadr ne pis atıklar var doğayı nasıl kireletenler var bizmki mecburi 🌸