Kızlar 1.40dan berı duzenlı 5dk bır bel ve regl agrısı cekıyorm ama asırı asırı sıddetlı degıl ama agrılı c.tesı gunu de zaten acılde nst cektırmemı ıstemıstı doktor suan evde beklemedeyım cogalır ve suresı azalırsa gıdıcem gece ama 40+2 yım hala sancı olduguna ınanmıyorm uygulama hastaneye gıdın dıyor😂 guldugume bakmayın banı dogum basladı mı anlamadım yalancı kasılma mı yoksa psıkolojık mı bılemıyorm