Merhaba arkadaşlar,
Doğumuma 3 hafta gibi bir süre kaldı. Kanama ya bağlı olarak değişiyor ama lohusa kilodu alacağım ilk günlerde daha fazla kanama oluyor yanılmıyorsam. Paket içerisinde 10 adet var genel olarak. Bu süreçten geçenler ne tavsiye eder depend markasını önerdiler. Sizler bu süreçte neler yaptınız kaç paket yeterli geldi kanamanız çok uzun süre aldı mı ?