Basinc caglayaman kasıklarim beş dakada bir ağrı oluyordu diye baktı kansziliktan dolayı hastaneye yattım kan takviyesi aldım günde üç defa bakıyordular
minik-02 caglayaman bir problem yoksa risk falan geç giren de oluyor ama benim üçüncü gebeliğim ilk ikisi de riskliydi diye 27lerde girmistim bunda nasıl olur bilmiyorum
dilekkaratas1 Farklı bir sorun olcak ama nst ye ultrasona girdiğimiz odada mı giriyoruz yoksa farklı bi odada mı yada hastaneye göre değişiklik gösteriyor mu bilginiz var mı
gizemvural caglayaman herhangi bir sıkıntı olmadığı müddetçe 32. Haftada çağırıyor doktor. Bana da 32 de gel nst ye sokalım seni dedi
alotoflover caglayaman kızımda ilk kez 28 haftamda girmiştim sancım var diye şimdi oğlumda ilk kez 35te girdim tehlike durumuna göre değişiyor