Marziyeee12 Sibelsamet_64 geçiyor canım illaki ama zaman alıyor benim 1 sene kadar uyuşuktu ama karnım derken sezeryan yerinin üst tarafı tek uyuşuktu
Mavideniz26 Sibelsamet_64 gecmesi nasil oluyor yani his olmuyor yani gecer diyenlere bakmayin 2 yildan fazladir benim ayni birde surekli dogum yaptiginizda anlarsiniz zaten
Mavideniz26 D 2kedi1beybi sizin daha cok yeni hic his olmaz uyuşukluk vardir şuan daha cok ama o uyuşukluk zamanla azaliyor tabi eger 5 , sene araya koyarsaniz tabi toparlaniyor sezeryan yerinizde,ust uate cocuk dogurdun mu ayni sey olmuyor
Sibelsamet_64 miray_85 bnmde 2 ay oldu sezeryan yerim değişik şekilde gergin gibi buda normal mi beni rahatsiz ediyo
Sibelsamet_64 Mervekndn Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin kuzum heyecan olur ama panik yapma Allah yardım ediyor
Mervekndn Canımın derdine düşmüş gibiyim bi hafta önceki bebek heyecanı yok oyüzdende kendimi suçluyorum sürekli tuaf duygular gerçekten analık ne farklıymış