Yildizyildiz94 Hamileliğin son 3 ayında özellikle tüketilmesi gerekiyormuş doktorum yazdı başlayacağım ama gece mi gündüz mu kullandınız daha yarın baslayacagim
Pamuk Yildizyildiz94 Ben vejeteryan olduğum için 10. Haftadan beri düzenli kullanıyorum günün hangi saati olduğu farketmiyor dedi doktor.
Yildizyildiz94 Pamuk sabah troid ilacı öğlen vitamin ikindi gibi kan ilacı akşam da.balik yağı hâpini kullanayım bari çok ilaç içiyorum
Pamuk Yildizyildiz94 Bende çok ilac kullanıyorum. Astim,seker,vitaminler,demir,progestan,kasılma önleyici,omega🫣
Bernuska Bende imom omega kullanıyorum. Saati fark etmiyor sadece tok karnına içmek lazım. Mide bulantısı yapmasın diye