Bebisannneessi Dün bebeğimde kalpte üfürüm çıktı çocuk kardolojiye yonlendirildik, başına gelen var mı nedir kalite üfürüm
Nilbal72 Bebisannneessi valla banada kızım doğduğunda var demişlerdi her gittiğimizde çocuk doktorumuz muayne ediyordu 1 yaşına kadar kendi kendine yok oldu giittii bence sizinde öyle olur yani inşaAllah öyle olur
0911 Bebisannneessi benim 2 oglumdada vardı canım 3 yaşına kadar kapaniyo korkma Allahn izniyle bişey olmaz
Mercimeek Bebisannneessi benim 10lu yaşlarımda çıkmıştı sonra kendiliğinden kapandı gitti evladında inşallah hemencecik iyileşir geçer gider
kvsr22 Bebisannneessi benim erkek kardeşimde var ,35 yaşında şu an çocukken tesadüfen çıktı.Haftada 3 gün sporunu yapar ,halı sahaya gider,yaşantısında bi değişiklik yok.
0911 Bebisannneessi rica ederim canım şuan hamileyim benim bebistede var ama önceden tecrübeliyim 2sindede olunca için rahat olsun sağlıcakla gelsin minikler inşallah
PrensinibekleyenAnnee 0911 canım bende hamileyim benim.bebegimdede var sizin ayrıntılıdamı cıktı delik
Elfve Benim oğlumda da doğumdan sonra fark ettiler şükür 2 ayda falan kapandı ama şimdi 2 buçuk yaşında perşembe tekrar kontrol ettircem
0911 PrensinibekleyenAnnee evet canım diğer 2 çocuğumda da vardı doktor 3 yaşına kadar kapanır demişti kapandı binada aynısini söylediler
PrensinibekleyenAnnee 0911 down falan degiller dimi canım delik olunca öyle olma ihtimali var dediler de bide bu delik için bebeğinize hangisini dediler vsd mi
Gbbggj Bebisannneessi bizim de var 1 aylıkken söylediler bir ara kardiyoloji doktoruna götürün dediler üç aylık oldu azalmış denildi henüz götürmedim
Bebisannneessi Gbbggj Ben götürdüm ufak tefek birşeyler çıktı kalbinde, daha küçük olduğu için toparlar dedi doktor bu ay kontrolümüz var bakalım inşallah düzelmiştir
Ozr42 Benim yiğenimde çıkmıştı. Şuan 5 yaşında kapanmaya yakın doktor 10 yaşına kadar gider sonra kapanır demiş.
PrensinibekleyenAnnee 0911 işte delik isimleri canm delik dediklerinin cinside oluyor ya sana ayrıntılıda. ne dediler tam boyutunu falan dediler mi
0911 PrensinibekleyenAnnee yok canm bana sadece delik var dedi doktorn ekranda görecek dedi doktorum söyledi önemli biyerde değil merak etme büyüdükçe kapanacak dedi