Anneadayiii__ Ayy bende aynı durumdan muzdaribim hatta bununla ilgili post açacaktım. Daha doktorla konuşmadık ama sanırım onun dediğini yapacağım. Benimde esiminde ailesinde şeker hastalığı yok. Çevremdeki herkes, hemşire olan kuzenimde dahil yaptırma diyor. Kendisi kadın doğumcunun yanında çalıştı uzun süre. Araştırıyorum zararı yok diyor bazı makaleler. Şimdi bende burdaki yorumları okuyacağım.