happyvera Lili planlı sezaryen miydi😌 ne kadar sürdü benimde 23 30 Kasım arasında olacak biraz korkuyorum artık 🤭
Tugbaygci Lili genel mı spinal mi oldu haftaya benimde sezeryan olucak korkudan geceleri uyuyamıyorum
Busakturk Lili önerileriniz sonrasında sunu yap ya da yanına sunu al dedikleriniz varmıı gözünüz aydın bu arada
Lili Aaa122 bir gece öncesinden akşam saat 9 da yattım hastaneye sancım vardı serkulajlıydım sabah 11 de alacaklardı kalbimde sorun oldu geri geldim onu çözmeye çalışıldı kardiyoloji doktoru ile karar verildi tekrar o yüzden geç kaldım
AyiPeddington Lili benimde iki gün sonra sezaryen doğumum. 38+2 de doğacak tam olarak. Benimde dördüncü sezaryenim olacak inşallah. Burç ağrısı yasiyormusun? Ameliyatın kolaymiydi ? Benim üçüncü sezaryen baya ağrılı bi ameliyatla geçmişti. Korkuyorum biraz 🙈
Lili AyiPeddington benim amileyatım sıkıntılı geçti rahmi toplamaları çok zor olmuş ve sonrasında serkulajı unutmuşlar daha üstünden 12 saat geçti amileyatın ve canlı canlı serkulajı aldılar 🥺 beni tek zorlayan oydu gerisi yürüdükten sonra geçiyor çok şükür
Lili AyiPeddington benim çok sıkı yılı geçti rahmi alacaklardı askalsın ama bu benimle alakalı ama amileyat ağrısı falan olmadı ben hiç ağrı kesici yaptırmadım
Lili Halime4721 hayır inanın hepsi aynı ben dikişlerden yana hiç sorun yaşamadım hemen ayaklandım ki genel anestezi oldum
Kaderss Benimde 3 sezeryanim olacak çok korkuyorum böyle bir şeyle karşılaşmak bende riskli gebelik geçiyorum serklajlıyim 😒