Deryagkn Hic aklımızda yokken EREN ismine karar verdik eren ismini koyan anneler çocukların huyları falan nasıl ben biraz çocukların isminin anlamini taşıdığını düşünüyorum huyu suyu nasıl oluyorlar
Minikperi Deryagkn şehit Eren Bülbül’den dolayı oğlum olsa ben de Eren koymak istiyordum. Eren ismi çok güzel bir isim 🌸
Deryagkn kahvesever__ anlamını taşıyor demekki bazı isimler çocuklarda çok ağır oluyor cocuklar isimleri kaldiramiyor huysuz falan oluyor diyorlar
Deryagkn Minikperi oğlum istedi anne eren koyalım şehidimizin ismi dedi babasıyla düşündük taşındık anlamı güzel geldi hem çevrede de gic duymadik şuana kadar
Minikperi Deryagkn Türkçe kökenli bir isim bu yüzden ayrıca seviyorum. Eren isminde arkadaşlarımız var tabi büyükler ama çok sessiz sakin insanlar. Çocuk olarak bilmiyorum tabi ki ☺️🌸
Bhrbhr20 Bizde baya karardiz kalmıştık. 1.5 aylık oğlum Mehmet Eren bıraktık adini. 1.5 ay lik bir mazimiz var :) ama memnunuz huyundan.
Nur_50 Deryagkn bizde fikrimiz değişmezse salih eren koyacaz Salih eşimin babasının adı şuan kanser tedavi görüyor eşim istediği için düşünüyorum koymak fikrim değişir mi bilmiyorum çünkü isim koyma bana bıraktı
3prens1prensesmom Deryagkn arkadasimin oglu var yusuf eren aman allahim oyle bi cocuk yok bebekliginde felaket tellaliydi cocuk buyudu hala ayni😂😂😂😂😂😂
bimuallime Deryagkn Öğrencilerimden Eren olanlar genelde pratik zekalı oluyorlar 😂 iyi huylu vs. Ben inanmam böyle şeylere tamaörn yetiştirme ile alakalı. Ama mesela Efe olanlar yaramaz hareketli oluyor ki çok seviyorum onları.