Yaa ssvd olmak isteyenleri anlıyorum ama ben asla üzerinden 100 yıl gecsede yapmam çünkü cidden riskleri baya fazla rahim yirtilmasi ölü bebek doğumu kanamadan anne ölümleri anı şok ölümleri rahim yapisikligi neler neler çok fazla görülüyor sezeryan olmuşsun zaten vücutta aynı yara var o maceraya girip tahribat yaratıp kendini o riske koyanları gördükçe çok korkuyorum ssvd olacaksanız cidden çok çok iyi bir doktor bulun çok iyi doktorlarda bazen elinden birşey gelmiyor ssvd yapanlar muhakkak vardır yorumda yaparlar belki ama çok şanslı olduklarını bilsinler riskler cidden büyük ve özelde ssvd en mantıklısı devlette güme gidersiniz 🥺🥺 kendi dusuncemi yazdım ..